Οι περισσότεροι μόλις έρχεται η άνοιξη μπαίνουμε σε ένα αυτόματο πρόγραμμα, ξεκινώντας δίαιτα και γυμναστική. Αυτό που μας ενδιαφέρει κυρίως είναι η εικόνα μας για την εξόρμηση στις παραλίες και ξεχνάμε τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής.Ο personal trainer Παντελής Δρακωτός μας μιλάει για τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής και μας μαθαίνει πως να γυμναζόμαστε προσεκτικά.

Τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής - Συνέντευξη Παντελής ΔρακωτόςΟ Παντελής Δρακωτός είναι personal trainer- group fitness instructor & σύμβουλος διατροφής.

Εξειδικεύεται στα δυναμικά προγράμματα TRX, FUNCTIONAL TRAINING, CROSS TRAINING και επίβλεψη στο χώρο των οργάνων.

Αυστηρός, αποφεύγει τα πολλά λόγια και ενδιαφέρεται κυρίως για τα αποτελέσματα. Αυτό φαίνεται άμεσα στους μαθητές του και στο πόσο σημαντικά βελτιώνει την φυσική τους κατάσταση.

Umano: Κε Δρακωτέ γιατί πρέπει να γυμναζόμαστε;

Νομίζω πως όλοι σας λίγο πολύ γνωρίζετε την απάντηση. Είναι καλό για την υγεία μας. Το σώμα μας χρειάζεται άσκηση, όσο νερό και τροφή.

Η γυμναστική είναι ένα είδος πρόληψης. Δεν είναι τυχαίο πως ο γυμναστής είναι πριν και μετά το γιατρό.

Ένας άνθρωπος που κάνει συστηματικά προπόνηση αποφεύγει κάποια προβλήματα υγείας. Κάποιος που έχει προβλήματα υγείας όπως υψηλή χοληστερίνη, καρδιακές παθήσεις, σάκχαρο, ορθοπεδικά προβλήματα κ.α., αν επισκεφτεί τον γιατρό, το πιθανότερο είναι πως θα του προτείνει να ασκηθεί άμεσα.

Επίσης, βοηθάει ψυχολογικά λόγω της έκκρισης ενδορφινών, των ορμονών της ευτυχίας. Αποβάλει το άγχος, κάτι που οι περισσότεροι στην εποχή μας έχουν αρκετό λόγω των συνθηκών, αλλά και στην αυτοπεποίθηση γιατί όταν έχεις ένα υγιές σώμα αισθάνεσαι πιο δυνατός αλλά και πιο όμορφος.

Τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής - Συνέντευξη Παντελής Δρακωτός

Umano: Είναι καλό που οι περισσότεροι από εμάς γυμναζόμαστε μόνο την άνοιξη;

Κοιτάξτε, από το τίποτα, καλύτερα αυτό, αλλά με προσοχή! Προσωπικά όμως το θεωρώ λάθος.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως ένας άνθρωπος που «δουλεύει»  για ένα μικρό χρονικό διάστημα σε τεράστια ένταση ενώ δεν έχει συνηθίσει, αυτόματα μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα.

Όπως την υπερπροπόνηση, την υπερκόπωση και τον καταβολισμό, ο καταβολισμός ουσιαστικά είναι η διάσπαση του μυϊκού ιστού. Στο ανθρώπινο σώμα οι μυϊκές ίνες δουλεύουν καλύτερα σε μακροχρόνια και προοδευτική επιβάρυνση δηλαδή αν κάνεις δύο μήνες γυμναστική και μετά τα παρατήσεις ουσιαστικά είναι σαν να έχεις κάνει μία τρύπα στο νερό.

Για να υπάρχει ένα σωστό αποτέλεσμα θα πρέπει να γυμναζόμαστε συστηματικά.

Να υπάρχει ένα σωστό πρόγραμμα, να βάλουμε τους σωστούς στόχους και με την επίβλεψη ενός καλού προπονητή θα μάθουμε μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε.

Τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής - Συνέντευξη Παντελής Δρακωτός

Umano: Ποια είναι η συχνότητα γυμναστικής για να ένα υγιές σώμα;

Για έναν άνθρωπο που δεν τον ενδιαφέρει ο πρωταθλητισμός, οι τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, από μία ώρα γυμναστικής, για εμένα είναι ιδανικό.

Θα πρέπει να αποφεύγουμε όσο μπορούμε την καθιστική ζωή και να δίνουμε κίνηση στο σώμα μας. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες του τύπου «δεν κάνω γυμναστική γιατί δεν έχω χρήματα». Αν κάποιος δε μπορεί να πάει σε κάποιο γυμναστήριο ή να έχει personal trainer, να γνωρίζει πως ακόμα και το καθημερινό εικοσάλεπτο περπάτημα είναι καλό για την υγεία του.

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες «δεν κάνω γυμναστική γιατί βαριέμαι». Υπάρχουν τόσα είδη γυμναστικής σήμερα μέσα σε ένα γυμναστήριο όπως τα αερόβια, τα δυναμικά, τα ολιστικά αλλά και εκτός γυμναστηρίου αρκετά ομαδικά και ατομικά αθλήματα … δε γίνεται να μην υπάρχει το ιδανικό για εσένα.

Τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής - Συνέντευξη Παντελής Δρακωτός

Umano: Προτείνετε να διαλέξουμε κάποιο συγκεκριμένο είδος γυμναστικής;

Όλα τα είδη γυμναστικής έχουν να δώσουν κάτι. Αναλόγως με τις ανάγκες που έχει ο καθένας από εμάς επιλέγει και το πρόγραμμα. Σημαντικό είναι να μην έχουμε τα μάτια κλειστά και να λέμε «Εγώ μόνο αυτό μπορώ να κάνω».

Umano: Ζούμε την εποχή της εικόνας. Οι περισσότεροι γυμνάζονται για ένα ωραίο σώμα και όχι για την υγεία τους.

Θα κρατήσω τη λέξη γυμνάζονται. Τώρα γιατί το κάνει ο καθένας δε μπορώ να γνωρίζω. Σημασία έχει πως το κάνει. Αν και έχω παρατηρήσει πως τα τελευταία χρόνια η γυμναστική είναι στη μόδα και ότι είναι στη μόδα φέρνει κάποια παρατράγουδα.

Μιλάω για την κατάχρηση στα συμπληρώματα διατροφής και στα στεροειδή αναβολικά στα οποία κάποιοι καταφεύγουν για γρήγορα αποτελέσματα.

Να σας πω όμως κάτι; Ζούμε στο 2018, μπορείς να ενημερωθείς, να ψάξεις και να μάθεις τις συνέπειες που έχει κάθε τι που κάνεις.

Τα ευεργετικά οφέλη της γυμναστικής - Συνέντευξη Παντελής Δρακωτός

Umano: Τι είναι o personal trainer;

Είναι ο προσωπικός σου γυμναστής που θα ασχοληθεί αποκλειστικά μαζί σου. Είναι το άτομο που δουλεύει πάνω σου και δεν ασχολείται με τίποτα άλλο πέρα από την επίδοσή σου, το σωματικό σου βάρος, τον προγραμματισμό σου και γενικότερα το σώμα σου.

Ένας καλός personal trainer  πρέπει να καταλάβει για πιο λόγο πήγε και τον βρήκε ο πελάτης του, ώστε να σχεδιάσει το κατάλληλο πρόγραμμα εκγύμνασης.

Είναι μύθος πως ένας personal trainer μπορεί να κάνει οτιδήποτε. Όλοι ειδικεύονται σε κάποια είδη προπόνησης για αυτό ο προπονητής που θα διαλέξετε θα πρέπει να απευθύνεται σε αυτό που ζητάτε.

Umano: Θα μας δώσετε κάποιες συμβουλές για μία καλή φυσική κατάσταση;

Εμείς οι γυμναστές λέμε Προπονήσου-Φάε σωστά- Κοιμήσου καλά. Να γυμνάζεστε τρεις φορές την εβδομάδα, να πίνετε πολύ νερό, όσο περισσότερο μπορείτε γιατί το νερό καθαρίζει τον οργανισμό. Να τρώτε σωστά. Η διατροφή σας να περιλαμβάνει φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ακόμα και λίπος σε μικρότερο βαθμό.

Δεν υπάρχει απαγορευμένο στη διατροφή, παν μέτρον άριστον.

Και τέλος, κοιμηθείτε καλά, τουλάχιστον εφτά ώρες ημερησίως. Ο ύπνος βοηθάει στην αποκατάσταση των μυών, τον μεταβολισμό αλλά και στην ομαλή λειτουργία  του ανθρώπινου σώματος.

Επικοινωνία : BENEFIT GYM  Γ. Γεννηματά 71, Γλυφάδα, τηλ.  210-9652054
                          Facebook: Pantelis Drakotos-Personal and Group Fitness Trainer-Diet & Nutrition Advisor
                         Instagram: pantelis_drakotos

Σχετικά άρθρα:

https://umano.gr/eksi-proorismoi-stin-agglia-pou-tha-sas-magepsoun/
https://umano.gr/trx-o-apodotikos-tropos-ekgimnasis-me-imantes/
https://umano.gr/gymnasteite-eykola-kai-diaskedastika-xoris-kopo/
https://umano.gr/apotoksinosi-meta-tis-imeres-ton-diakopon/
https://umano.gr/oi-kalyteres-askiseis-gia-ton-pono-sti-mesi/

Comments are closed.