Αρκετή καταπίεση δεχόμαστε όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Στις διακοπές μας θέλουμε να είμαστε χαλαροί. Φυσικά, μία αποτοξίνωση μετά τις ημέρες των διακοπών επιβάλλεται και δεν είναι καθόλου δύσκολη.

Λίγο το παραπάνω φαγητό και ποτό, λίγο το ξενύχτι, δυσκολευόμαστε να βρούμε τους ρυθμούς μας. Το ζητούμενο ουσιαστικά δεν είναι η απώλεια κιλών. Είναι το να αισθανθούμε πως έχουμε και πάλι μία καλή φυσική κατάσταση. Δεν είναι ούτε δύσκολο, ούτε ακατόρθωτο. Αρκούν μερικές απλές καθημερινές συνήθειες για να επιστρέψουμε στην ευεξία.

Αποτοξίνωση μετά τις ημέρες των διακοπών

Συμβουλές για αποτοξίνωση μετά τις ημέρες των διακοπών

Βασική αρχή κάθε προσπάθειας αποτοξίνωσης είναι το άφθονο νερό. Βοηθάει να απομακρυνθούν οι τοξίνες από τον οργανισμό σας και να επανέλθει στη φυσιολογική του κατάσταση. Οπότε πιείτε νερό άφοβα.

Μπορείτε σε ένα ποτήρι νερό κάθε μέρα να ρίχνετε λίγο χυμό λεμόνι. Είναι πολύ αντιοξειδωτικό και επιταχύνει τη ενυδάτωση του οργανισμού.

Καλό θα ήταν για τις μέρες της αποτοξίνωσης να μειώσετε όσο γίνεται τους καφέδες. Μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποιους – αν πίνετε πολλούς – με το τσάι. Ειδικά το πράσινο είναι διουρητικό και τέλειο για τον σκοπό που το θέλετε. Προσοχή, ούτε εδώ χρειάζονται υπερβολές.

Μεγάλο ρόλο στην αποτοξίνωση παίζει το σταθερό πρόγραμμα διατροφής. Τα γεύματά σας πρέπει να είναι πέντε ημερησίως. Εννοείται σε φυσιολογικές ποσότητες.

Αποτοξίνωση μετά τις ημέρες των διακοπών

Προσπαθήστε για μερικές ημέρες να αποφύγετε το κρέας, κυρίως το κόκκινο. Αλλά και γενικότερα τα πολύ λιπαρά φαγητά ή φαγητά με σάλτσες. Προσθέστε στη διατροφή σας για ένα διάστημα περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Ειδικά τα πράσινα λαχανικά θα διώξουν το πρήξιμο – λόγω της κατακράτησης υγρών – μέσα σε δυο-τρεις μέρες.

Ιδανικά, προσθέστε στη διατροφή σας γαλακτοκομικά και αβγά. Το αβγό θα σας βοηθήσει σημαντικά λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη. Τα γαλακτοκομικά, ιδίως το γιαούρτι, είναι βασικά για τη φυσιολογική αποτοξίνωση του οργανισμού χωρίς να εξαντληθείτε.

Πολύ σημαντικό είναι μαζί με την προσεγμένη διατροφή να φροντίσετε και την άσκησή σας. Δεν χρειάζονται υπερβολές. Κάποιο ελαφρύ είδος γυμναστικής λίγες φορές την εβδομάδα αρκεί.

Προσοχή! Οποιοδήποτε πρόγραμμα διατροφής ή γυμναστικής προσαρμόζεται στις ανάγκες σας αναλόγως με τις συμβουλές του γιατρού σας.

Σχετικά άρθρα:

https://umano.gr/oi-kalyteres-piges-proteinon-ektos-apo-to-kreas/
https://umano.gr/to-proino-gevma-kai-ta-mystika-tou/ 
https://umano.gr/to-karydi-kai-ta-threptika-systatika-tou/ 
https://umano.gr/pos-na-antimetopisoume-tin-katathlipsi-meta-tis-diakopes/

https://umano.gr/ta-evergitika-ofeli-tis-gimnastikis-sintefksi-pantelis-drakotos/

Comments are closed.