Ακριβώς πάνω στην αλλαγή της εποχής και της θερμοκρασίας είμαστε πιο επιρρεπείς στις ιώσεις. Μάθετε απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη.

Προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Είναι η εποχή που έχουμε πλέον γυρίσει όλοι στην καθημερινότητά μας. Λίγο η πτώση της θερμοκρασίας σε συνδυασμό με την καθημερινή κούραση, λίγο η επάνοδός μας στα ΜΜΜ, αν προσθέσουμε και την έναρξη των σχολείων, όλο και κάποια ίωση θα αρχίσει να πλησιάζει απειλητικά. Παρ’ όλα αυτά, ακόμα και μέσα στο «τρέξιμο» και τη ρουτίνα μας υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να προστατευτούμε.

Προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Πρώτος και βασικός κανόνας είναι το τακτικό πλύσιμο των χεριών. Πρόκειται για την καλύτερη συνήθεια που πρέπει να έχετε. Το μεγαλύτερο μέρος των μικροβίων υπάρχει στα χέρια μας και μεταφέρεται από αυτά.

Προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Πίνετε άφθονα υγρά, κυρίως νερό και φρεσκοστυμμένους χυμούς πορτοκάλι. Όσο πιο τονωμένο είναι το ανοσοποιητικό σας σύστημα, τόσο πιο δύσκολο είναι να κολλήσετε κάποια ίωση.

Είναι σημαντικό να αποφεύγετε να πιάνετε το πρόσωπό σας. Ακουμπώντας τη μύτη ή το στόμα σας είναι πολύ πιθανό να μεταφέρεται κάποιον ιό στο αναπνευστικό σας σύστημα.

Σε περιόδους έξαρσης των κρυολογημάτων και των ιώσεων είναι καλό να αποφεύγετε – όσο είναι εφικτό – τους χώρους με συνωστισμό. Αν αυτό δεν είναι δυνατό τουλάχιστον αποφύγετε τις χειραψίες και τα περιττά φιλιά.

Προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Η διατροφή σας πρέπει να είναι πλούσια σε τροφές που περιέχουν βιταμίνη C. Τέτοιες είναι τα πορτοκάλια, οι χρωματιστές πιπεριές, το μπρόκολο, τα ακτινίδια και τα λαχανάκια Βρυξελλών.

Επιβάλλεται να αερίζετε τακτικά τους χώρους του σπιτιού και της εργασίας σας. Η ανανέωση του αέρα του χώρου βοηθάει στην εξουδετέρωση των μικροβίων.

Απολυμαίνετε καλά επιφάνειες όπως κινητά και σταθερά τηλέφωνα καθώς και το πληκτρολόγιο του υπολογιστή. Επιπλέον, να αποφεύγετε να ακουμπάτε το στόμα σας στο ακουστικό όταν μιλάτε στο τηλέφωνο.

Προφυλαχτείτε από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Τέλος, είναι σημαντικό να κοιμάστε αρκετά. Ο μειωμένος ύπνος μας κάνει πιο επιρρεπείς σε παντός είδους λοιμώξεις, αφού πέφτει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Στην ίδια κατηγορία κατατάσσεται και η άσκηση. Οι άνθρωποι που αθλούνται τακτικά έχουν κατά γενική ομολογία μικρότερες πιθανότητες να κρυολογήσουν.

Σχετικά άρθρα:

https://umano.gr/nosos-ton-legeonarion-ola-osa-prepei-na-gnorizete/ 
https://umano.gr/to-gelio-kanei-kalo-stin-ygeia-mas/ 
https://umano.gr/antipetopiste-ton-ponokefalo-fysika/ 
https://umano.gr/nosos-ton-legeonarion-ola-osa-prepei-na-gnorizete/
https://umano.gr/to-milo-einai-symmaxos-gia-tin-ugeia-mas/

Comments are closed.