Ένα νέο θέατρο γεννιέται στο κέντρο της Πάτρας, με θέα τη θάλασσα και άπλετο φως. Η Ελένη Καραμούζη δημιουργεί μια νέα εστία πολιτισμού πολλαπλών δράσεων, με βάση το θέατρο.
To 2020 φέρνει ένα ολοκαίνουργιο θέατρο στην πόλη της Πάτρας.
Αξιοποιώντας τον 2ο όροφο του ιστορικού νεοκλασικού κτηρίου όπου στέγαζε κάποτε τις περίφημες «σταφιδαποθήκες του Βουρλούμη» η ηθοποιός, σκηνοθέτης και ενδυματολόγος Ελένη Καραμούζη δημιουργεί μια νέα εστία πολιτισμού πολλαπλών δράσεων, με βάση το θέατρο. Θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, εκθέσεις, μαθήματα χορού, μουσικής και θεάτρου, σεμινάρια, παρουσιάσεις βιβλίων και ειδικές προβολές είναι μόνο μερικές από τις δράσεις που συνθέτουν το μωσαϊκό εκδηλώσεων του νέου θεάτρου «όροφως».
Πιστό στη βιομηχανική αισθητική του χώρου που καταργεί τα όρια μεταξύ σκηνής και πλατείας και με διάθεση εξωστρέφειας και συνεργασίας, το θέατρο «όροφως» φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο τέχνης και πολιτισμού για τους κατοίκους της Πάτρας και όχι μόνο. Με στίγμα νεανικό, εναλλακτικό, πρωτοπόρο και πειραματικό, με σύγχρονη ματιά και σε συνεχή διάλογο με την τοπική κοινότητα, την Αθήνα, την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.
Η ενιαία μορφολογία του θεάτρου «όροφως» του επιτρέπει να φιλοξενεί τουλάχιστον 200 άτομα σε κάθε εκδήλωση.
Η έναρξης λειτουργίας του θεάτρου «όροφως», έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2020, όπως και οι ανακοίνωση των πρώτων δράσεων του.
Ιδέες και προτάσεις συνεργασίας ευπρόσδεκτες στο theatro.orofws@yahoo.com.
Ένα νέο θέατρο στο κέντρο της Πάτρας – Η ιστορία του Κτηρίου
Το σταφιδεργοστάσιο Βουρλούμη εγκαταστάθηκε στην διασταύρωση των οδών Όθωνος Αμαλίας και Τριών Ναυάρχων στα 1890. Στην πορεία εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο σταφιδικό εξαγωγικό οίκο, τον οίκο Βουρλούμη, που αποτελούσε το κέντρο όλου του εισαγωγικού εμπορίου ξηρών καρπών στην Αγγλία. Το συγκρότημα Βουρλούμη αποτελείται από ένα ισόγειο κτίσμα και ένα τριώροφο με λιθοδομή, το οποίο χτίστηκε για να δώσει στέγη «στο μαύρο χρυσό» της εποχής, δηλαδή τη σταφίδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος χώρος φιλοξένησε 142 πρόσφυγες μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922, ενώ μέχρι σήμερα αναδεικνύονται πολύ χαρακτηριστικά τα χυτοσιδηρά κιγκλιδώματα με ένθετο στο κέντρο τους το μονόγραμμα του ιδιοκτήτη.
Σχετικά άρθρα:
Οι Upon Revival παρουσιάζουν το άλμπουμ τους στο Temple
Έντμοντ του Ντέιβιντ Μάμετ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Χοιρινό νεφρό για την κατάθλιψη του Αλεχάνδρο Ρικάνιο
Mute του Γιώργου Χρυσοστόμου στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
Ελάτε και εσείς στην παρέα μας στο Facebook, κάνοντας like στη σελίδα μας.
Comments are closed.